Hoe bij welke codering gehandeld zal worden

Hoe bij welke codering gehandeld zal worden

Deel nieuws

Beste ouders,

Assalamoe alaikoem,

Er is me een aantal keer gevraagd in hoeverre de school maandag aanstaande open is in verband met de weersvoorspellingen. Ik heb aanvankelijk tot zondag willen wachten met berichtgeving hieromtrent. Ik kom hiervan terug.

Ter geruststelling maar ook om duidelijkheid te scheppen het volgende. In onderstaande wordt medegedeeld hoe bij welke codering gehandeld zal worden:

* Code rood – Dit is een weeralarm en de boodschap van de KNMI is ‘ga de weg niet op’. De school is bij deze codering gesloten en noodopvang wordt niet georganiseerd. Immers, code rood geldt ook voor het personeel. De lessen vinden, vanaf groep 3, online plaats van 8.30 uur tot 13.30 uur.

* Code oranje – De boodschap is ‘wees voorbereid’. In dit geval is er een grote kans op gevaar door extreem weer. Het uitgangspunt is dat bij deze codering de lessen fysiek worden georganiseerd. Ouders krijgen tot 9.30 uur de gelegenheid om hun kind naar school te brengen. Deze speling is noodzakelijk om de gehaastheid in de ochtend weg te nemen. Mocht het zondagavond of maandagochtend toch onverantwoord blijken de weg op te gaan dan zullen de lessen online plaatsvinden. Alleen dan wordt u hierover bericht.

* Code geel – de boodschap is ‘wees alert’ en de aansporing is goed op te letten. De lessen zullen fysiek gegeven worden. Ook bij deze codering krijgen ouders de gelegenheid om tot uiterlijk 9.30 uur hun kind bij de school af te zetten. Ik wens u, voor nu, een plezierig en veilig weekend toe.

Met vriendelijke groet,

Khalid Mouhmouh

Meer om te lezen

Absenties

Beste ouders,Salam aleikom, Enkele maanden geleden hebben wij u bericht dat u zelf de absenties in Parro kon verwerken. Wij waarderen het dat u hier gehoor aan heeft gegeven en

Lees meer

Steun Al Iman 2

Salamoe allaikom,Beste ouders, Heeft u een kind van 2, 3 en/of 4 jaar? En woont u in het omcirkelde gebied? 6km vanaf postcode 1326Steun ons via deze link: https://duo.nl/apps/initiatief-nieuwe-scholen/index.html#/gegevens/310 Bij

Lees meer